Pytania i odpowiedzi

CZY MOŻNA SAMODZIELNIE ODEBRAĆ WYNAJMOWANE MEBLE?

Nie można samodzielnie odebrać wypożyczonych mebli, wynajem prowadzimy zawsze z dowozem. W szczególnych przypadkach odbiór osobisty jest możliwy po wpłaceniu kaucji.

CO W PRZYPADKU USZKODZENIA MEBLI PODCZAS WYNAJMU?

W przypadku uszkodzenia mebli stwierdzonych przy ich odbiorze z wynajmu sporządzany jest protokół uszkodzenia, potwierdzany przez obydwie strony umowy wynajmu. Na podstawie tego protokołu dokonywana jest wycena naprawy/odtworzenia mebli bazująca na koszcie naprawy w serwisie AMADEO lub u producenta mebli. Ostateczny koszt naprawy lub odtworzenia mebli ponosi klient (najemca) na podstawie wystawionej faktury VAT.

CZY MOŻNA UZYSKAĆ BEZPOŚREDNI KONTAKT Z EKIPĄ REALIZUJĄCĄ ZAMÓWIENIE?

Tak, zawsze podajemy kontakt telefoniczny do ekipy realizującej zamówienie. Ekipa posiada również kontakt do klienta.

CZY MOŻNA ZMIENIĆ ZŁOŻONE I POTWIERDZONE ZAMÓWIENIE?

Tak, jednak w terminie nie krótszym niż 7 dni przed realizacją zamówienia. Zamówienie może być jedynie zamienione lub zwiększone, ale nie zmniejszone.

CZY WYMAGANE JEST WPŁACENIE KAUCJI ZA WYNAJMOWANE MEBLE I SPRZĘTY?

Nie, z reguły nie pobieramy kaucji. Jest ona wymagana jedynie w nietypowych przypadkach (np. przy odbiorze własnym) lub przy wynajmie niektórych asortymentów (lustra, numerki szatniowe, itp.)

CZY MOŻNA ZAPŁACIĆ ZA WYNAJEM PRZY DOWOZIE?

Tak, ale tylko w przypadku dopłaty po wcześniejszej wpłacie zaliczki za wynajem. Zapłata 100% wartości zamówienia przy dowozie może być realizowana jedynie w wyjątkowych przypadkach.

CZY MOŻNA ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE NA WYNAJEM W TRYBIE PILNYM?

Tak, jednak realizacja na CITO jest uzależniona od bieżącego harmonogramu pracy ekip montażowych. W większości przypadków zamówienie możemy zrealizować jeszcze tego samego dnia.

Z JAKIM WYPRZEDZENIEM NALEŻY DOKONYWAĆ REZERWACJI?

Ze względu na duża ilość zapytań i zamówień spływających każdego dnia, rezerwacji należy dokonywać z możliwie jak największym wyprzedzeniem, najlepiej na minimum 7 dni przed planowanym terminem wynajmu.
W przypadku wyposażenia sezonowego, jak np. meble rattanowe, namioty eventowe, leżaki, fotele dla Mikołaja, rezerwacji należy dokonywać przynajmniej z kilkutygodniowym wyprzedzeniem.

JAK MOŻNA ZAREZERWOWAĆ MEBLE I SPRZĘTY NA WSKAZANY TERMIN?

Rezerwacji można dokonać poprzez złożenie zamówienia i wpłatę 50% zaliczki. Rezerwacje złożone bez wpłaty zaliczki są traktowane jako wstępne, niepotwierdzone.

CZY WYNAJEM MOŻE BYĆ ZREALIZOWANY POZA WARSZAWĄ?

Tak, wynajem prowadzimy na terenie całego kraju. Koszt transportu jest wtedy uzależniony od wielkości zamówienia i odległości od Warszawy.